Sider

mandag den 16. marts 2015

Fååååårg!!

Weekend i familiens skød...
Jeg var træt og sur det meste af lørdag, så herhjemme blev søndagens dagsorden at indhente det tabte på familieidyl-kontoen.
Jeg tror det lykkedes. Der var solskin. Jeg fik lov at sove længe. Min mand tog en tur med klapvogn, Tilde, madpakke og rulleskøjter mens Karla-baby sov middagssøvn. Alt sammen noget så dejligt, så hen på eftermiddagen drog jeg fuld af overskud af sted mod svømmehallen med min mand og mine børn.

Jeg havde husket enormt mange ekstra håndklæder,  hårbørste, balsam, deodorant (ikke vatpinde),  let-aftageligt tøj, rene underbukser, saftevand, sutter og alle badedragterne.
Det burde ikke kunne gå galt. Men igen (for tusinde gang) er det først i omklædningsrummet, jeg kommer i tanke om pelsen på mine ben...og alle andre steder.
HVORDAN er det lykkedes den danske befolkning at afskaffe al hårvækst, mens jeg tog et par barsler?
Jeg er stolt, hvis jeg har plukket BEGGE øjenbryn på samme tid, men det får man åbenbart ikke megen credit for blandt nutidens teenagere...

Jeg blev lukket ind alligevel. Vi hyggede os alle fire, og forhåbentlig blev de flestes øjne draget mod mine smilende, plaskende børn (og jeg kunne jo snige mig fra bassin til bassin med samlede ben). 
Men hvad i al verden gør jeg, når mine børn en dag er store nok til at blive pinlige over mig?
"Beklager unger, men jeg havde travlt med at hækle og sove...?"

(...De bliver VILDE med at læse mors blog!!)

//Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...