Sider

onsdag den 4. februar 2015

Processen tæller lige så meget som produktet!?!

Suk...!
Har kastet mig ud i et forsøg med at lave hækle opskrifter til lidt børnetøj (trængte til at prøve lidt andet end figurer og bamser) - og det er sådan set ganske hyggeligt!... Men også en anelse mere udfordrende, end jeg lige havde forestillet mig... Det er ligesom om, at det hele bliver lidt mere kompliceret, når det skal passe og sidde pænt på en lille rigtig menneske krop!
"Processen tæller lige så meget som produktet", siges det! - Men gælder det mon også, når processen starter forfra igen og igen?... Det må tiden vise!
Nu satser jeg i hvert fald på at et andet ordsprog taler sandt, at "tredje gang er lykkens gang"!
Vil sætte mig tilrette i sofaen, starte på projekt nederdel igen og nyde "jyde-aften" på DR1 ;-)

//Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...