Sider

tirsdag den 23. december 2014

Glædelig (genbrugs-) jul!!!

Generelt er jeg STOR fan af genbrug... Af flere forskellige årsager:
  • Jeg har en stor kærlighed for ting der er made in Denmark... Og allerhelst for sådan ca 40-50 år siden!
  • Prisen på brugte ting er som oftest et ganske udemærket match til sådan en "hjemmegående-økonomi"!
  • Ser det som et bidrag til at passe godt på miljøet - når vi fx ikke lige tager os råd til at købe økologisk el. lign.
Her inden jeg holder en lille på-ubestemt-tid-julepause fra bloggeri, har jeg lige lyst til at vise jer et par af de genbrugsfund, som vi har fået samlet sammen til denne jul...
Olielampe - fundet på de lokale spejderes loppemarked (mon ikke jeg kan få overtalt manden til at det er en "kan-sagtens-stå-fremme-hele-vinteren-lampe"!?...)

Kagedåser - fundet hos min søde nabo, som har en lille fin retro-butik...
Juledug, som...

... jeg har syet om til juletræstæppe! - fundet i den lokale genbrugsbutik!

Lyseholdere fra dba - fulde af nostalgi... magen til dem der sad på juletræet i min barndom!

GLÆDELIG JUL...
//Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...