Sider

mandag den 1. december 2014

Adventskonkurrence....fortsat!

  
2. søndag i advent trækker vi lod om denne lille blomster-guirlande!
....til pigeværelset eller under en hylde i køkkenet?
 

 
 
Guirlanden er lavet i almindeligt bomuldsgarn.
Blomsterne er blot trukket på en snor, så man kan ændre på rækkefølgen, som man har lyst
- eller fjerne snoren og bruge blomsterne til noget helt andet.
 
 
 
 
(Jeg har kæmpet VIRKELIG længe for at regne ud, hvor i rækken den lyserøde hører til. Men... jeg ved stadig ikke, om det blev rigtigt?)
 
Jeg beklager forresten, de ikke helt klare billeder, men jeg kan ikke fotografere i dagslys, når jeg kun må blogge, efter at børnene er kommet i seng... og i øvrigt: SOM OM udearbejdende mennesker overhovedet oplever dagslys for tiden... 
 
 
For at deltage:
- Skriv en kommentar til konkurrenceopslaget på vores facebookside.
(er SÅ hyggeligt for os at læse! :-))
- Tryk like til selv samme opslag!
 
Du finder facebook-siden her
 
//Hannah
 
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...