Sider

lørdag den 8. november 2014

Første adventsgave... Tjek!

Ihh... Det er snart jul! Og jeg GLÆDER mig...
(Tør næsten ikke sige det højt, men synes faktisk slet ikke det var for tidligt, da butikkerne fandt de første juleting frem i oktober...)

Selvom børnene på ingen måder er gamle nok til at gå op i, om de får adventsgaver eller ej, har vi(?!?) - eller måske nok mest bare jeg - bestemt at det skal de have... Fordi jeg har lyst, og tænker det er med at nyde deres stadige barnlige og uskyldige jublende glæde over en gave, uanset hvad der er indeni!

Og når man bor på landet og børnenes morfar er landmand og... Ja, eller måske egentlig bare fordi han er en dreng i den alder, er Aksel MEGET optaget af traktorer. Den bedste (i hvert fald mest brugte) julegave han fik sidste år er... Ikke gummigeden og lastbilen - men det lille katalog fra Bruder som fulgte med! - Traktorbladet, som det bliver kaldt... Har ikke tal på hvor mange gange vi har måttet tape det sammen, fordi det simpelthen bare er total slidt op!!!

Det var derfor på høje tid at få gravet den opskrift på en hæklet traktor frem, som jeg har haft godt gemt i hovedet i et par år, siden der blev produceret til nevøer og niece.
Her er resultatet... (den skulle selvfølgelig være blå ligesom morfars):





Er netop midt i et forsøg på at få skrevet opskriften ned, da jeg gerne vil dele den med jer... Den kommer her på bloggen efter weekenden!

//Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...