Sider

mandag den 3. november 2014

hverdag...

Åååååh...så tror jeg måske nok lige, at barselslivet er slut for undertegnede - hverdagen/virkeligheden har meldt sig, og hvornår i al verden skal man så hækle???
Hækling trumfer rengøring og vasketøj - men iKKE mine lækre børn....som jeg nu har færre timer sammen med. 

Nu sover de - og selvom det har været en dejlig mandag, så har jeg også  BEHOV for fjernsyn. Nu.
Kompromis: projekt tæppe, projekt baby-kjole og projekt klip-stofstrimler-til-hæklet-gulvtæppe må vente, og i stedet fedter jeg med en enkel lille cirkel-ranke.


#elskerstadiggul #oglarsbrygmann #hvemerhambo?
 
 
Den vil pynte på min overdækkede terrasse (som bliver mere og mere 'mormor' på den rigtige måde) OG så kan man sagtens se Dicte samtidig.


#manskalfotografereidagslys 
 
 
PS: man kan få en måneds gratis abonnement på tv2 play :-) :-) :-)
Men det kræver, at man selv husker at opsige efter en måned...
 
//Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...