Sider

onsdag den 12. november 2014

Mor er træt...

#menfedeæskersynsjegnok
 Jeg ville så gerne - hver eneste dag - være gennemsyret af sprudlende, energisk, produktiv kreativitet.
...Især nu, hvor jeg også skal iscenesætte mig selv på en blog... (!!)

Men wupti, så blev det november....og hvorfor står der så stadig et græskar - uden udskæring - og glor på mig i entréen?

Fordi jeg for resten også er hende, der altid så gerne vil sove...!

Skidt med græskaret, og skidt med at jeg sjældent har rene fodlister, men det irriterer mig, når jeg er for træt og dvask til at skabe hygge og god stemning for min familie.

Søndag er min største udfordring. 
Vi holder hårdt på, at søndag ikke skal gå med hverdagsopgaver og alt muligt, far og mor liiiiige skal nå; søndag er familietid og være sammen tid.
Men hvis jeg ikke hele dagen skal KÆMPE for at holde øjnene åbne, er vi nødt til at have et eller andet projekt.

Og nu kommer det, jeg egentlig gerne vil fortælle med dette indlæg:
I søndags satte vi os alle fire og lavede juleklip!!
Det var hyggeligt - Thomas og jeg blev totalt revet med - jeg glemte at være træt - Tilde ødelagde kun én limstift - Karla åd ikke ret meget karton - og vi var produktive!! 



 #nostalgi #harhanikkeværetifjernsynet?
  


 
  
#ønskermigethusfyldtmedtildesguirlander
 
...Til januar ligger der IKKE julekarton - uden klip og klister - og glor på mig i entréen. :-) 
//Hannah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...