Sider

onsdag den 19. november 2014

Jeg følte mig gammel...

... da jeg sidste weekend var på lejr med den kirke vi kommer i, og pludselig havde svært ved at falde i søvn i en fremmed seng!! - en problemstilling jeg tidligere har rystet uforstående på hovedet af, og tænkt udelukkende måtte være noget min mor og hendes jævnaldrende kendte til!

 ... (eller måske egentlig mere dum end gammel og glemsom) da jeg i fredags omkring midnat på vej hjem fra julefrokost i Aalborg med skønne veninder, liiige havde glemt at tænde for lyset på bilen - godt politiet var så søde at minde mig om det, efter jeg at havde kørt en lille kilometer! (Undskyldte mig med, at jeg bor på landet og ikke er vant til alle de gadelys - så slap for bøde, men fik dog lov at puste!!)

... da jeg til julefrokost i lørdags sad og ønskede mig, at de havde inviteret Niels Hausgaard til at komme og underholde i stedet for Uffe Holm! (Undrer og ærgrer mig gang på gang over, hvorfor det tilsyneladende er så svært for professionelle komikere at finde på jokes, som ikke ligger under bæltestedet...)

... da jeg satte blomkålsgratin på menu'en til aftensmad i aften! (Men det smager altså ganske VIDUNDERLIGT - hvilket der forresten er bred enighed om i redaktionen)

... da jeg i dag brugte det meste af eftermiddagen på, at finde ud af hvordan man laver en facebook-side til vores lille blog! (Er sikker på, det varer alt for kort tid, inden min kære lille søn overhaler mig på alt, hvad der har med teknik og internet at gøre! - det er jo mig, der er den voksne og véd ting!?!)

MEEEN.... Det lykkedes - jeg fik lavet en lille side til vores kære blog!!! (KLAPSALVE)
Og man kan nu følge med i, hvad der sker på bloggen, ved at synes godt om den her.
(Ja okay, ved godt den ser lidt tam ud uden billeder osv... Men men men - Rom blev jo heller ikke bygget på én dag, som man siger ;) )

//Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...